053.: Lush; Halloween-i fürdőbombák

13:33

Az ősz beköszöntével a Lush boltjaiban megjelennek a Halloween hangulatához illeszkedő termékek, ami két dolgot jelent; az én örömömet, és a pénztárcám felháborodott könyörgését, hogy ne zaklassam már. Próbálom a dolgot arra fogni, hogy megőrülök a Halloween-i hangulatért, de az a helyzet, hogy Valentin napon is az a hobbim, hogy ilyen éppen szezonális termékekkel lepem meg magam (azt egyébként arra fogom, hogy egyedülállóként tiltakozok a kirakatokban megjelenő Cupido ellen).
Visszatérve a Halloween témára, idén úgy döntöttem, hogy kipróbálok egy klasszikus tökfej alakú, enyhén citrusos illatú fürdőbombát, és egy szintén tököt formázó habfürdőt, amire annyi csillámot szórtak, hogy a szobám minden részébe jutott belőle, amíg kiügyeskedtem a fürdőszobáig. Ha esetleg valaki Csingilingnek öltözne, ne habozzon, szerezzen be egyet az utóbbiból, és dörzsölje végig magát, mert garantáltan hozzáragad.


Pumpkin fürdőbomba
Hogyha a Lush egyszerű fürdőbomba élményét szeretnéd kipróbálni Halloween változatban, akkor ezt nyugodt szívvel tudom ajánlani minden érdeklődőnek. Az első, ami megtetszett, az az enyhén citromos illata volt, és rögtön tudtam, hogy ő lesz az egyik választottam, aki később a kosaramban fog landolni. A zacskóját megtartottam és bezártam a szekrényembe, hogy a ruháim egy kicsit átvegyék az illatát, ha esetleg elmúlna az őszi hangulatom. A következő, amire emlékszem, hogy a mellettem ülő megkérdezte, hogy citromos sütit sütöttem-e otthon. Azt hiszem, még egy darabig otthagyom a zacskót, bezárva.
A vizet narancssárgára színezi, ahogy hozzáér, arra viszont nem gondoltam, hogy a belseje citromsárga lesz. Ettől függetlenül ez sajnos nem látszott meg a vízen, csak szokásom az, hogy néha kiemelem a fürdőbombát, hátha meg tud lepni valamivel. Na, ennek egy kicsit sikerült.
Az összetevőit és az árát ide kattintva elérhetitek.

Sparkly Pumpkin habfürdő
Tapasztalataim alapján egy ilyen habfürdő két fürdéshez elég, szóval azt javaslom, hogy törjétek ketté, mert így is nagyon habzik. Lehet, hogy három felé törve is jól teljesítene, úgy még nem próbáltam.
Azt mindenesetre megtanultam, hogy zacskóban szállítsam a házban, és csak akkor vegyem elő, mikor tényleg használni szeretném. Plusz, a boltban nem érdemes agyonfogdosni/hozzányomni az orrod szaglászás közben, mert szinte lehetetlen megszabadulni a rajta lévő csillámtól. Tehát akinek gondja van a tudattal, hogy a fürdő után mindenhova csillámpor fog jutni a testére, azt javaslom, hogy maradjon a fenti fürdőbombánál. Színre ugyanazt az eredményt kapjuk használat után, egyedül a hab ad hozzá valamit a látványhoz, meg persze a rengeteg aranypor. Ha extra relaxáló élményre vágysz, akkor ez a habfürdő a tökéletes választás, csak ne felejts el valamit magaddal vinni a kádba, amivel elfoglalhatod magad, mert szinte biztos, hogy eszed ágában se lesz kijönni, amíg meleg a víz.
Az összetevőit és az árát ide kattintva elérhetitek. (és olvassátok el a leírását, azonosulhattok vele)

Ez lett volna az én apró Halloween-i merényletem, jelenleg a karácsony utáni árleszállításra várok, hogy feltankolhassak majd a kedvenc tusfürdőmből, mert tavaly későn kaptam észhez, és csak a 100 grammos kis semmire se jók maradtak. Remélem, megjött a kedvetek kipróbálni pár dolgot, ha esetleg beszereztek valamit, ne felejtsétek el megosztani velem a véleményeteket.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images