049.: {VIgyázz! Kész! Posztolj!} - Tipikus tinilány függőségek

10:08

Régen írtam VKP bejegyzést, aminek az oka az, hogy általában akkor kapok észbe, mikor már kicsúszok a határidőből. Most viszont olyan témát kaptunk készhez köszönhetően a hónap bloggerének, Hannának (a blogját itt érhetitek el), amihez mindenképpen hozzá akartam szólni.
A bejegyzés címe eredetileg "Cinti vagyok, függő" lett volna, aztán ahogy a gondolatmenetem egyre jobban haladt előre, rájöttem, hogy olyan függőséggel rendelkezem, amivel szinte az összes lány a környezetemben.
Angolosan nevezhetném magam "basic bitch"-nek, és ha esetleg az összes függőségem igaz rád is, nyugodtan használd te is ezt a jelzőt. Pipálj, hátha kiderül, hogy lelki társak vagyunk.

01.: Sorozatfüggőség
Nincs életem, nem szégyellem. Ráfüggtem már a Pretty Little Liars-ra, az American Horror Story-ra, a Gossip Girl-t úgy néztem, mintha kötelező lenne, a Trónok Harca évadokat pedig úgy faltam, mintha kényszerítettek volna rá.
A sorozatfüggőség egyébként jó, főleg, ha vannak emberek, akikkel megoszthatod a véleményed az aktuális részről, így mindig van köztetek téma. Ez tulajdonképpen már majdnem szocializálódásnak számít, tehát azt kell, hogy mondjam, ez a függőség teljesen egészséges (nem az, csak magamat nyugtatom). De miért is kéne a saját életemmel törődnöm, mikor Blair Waldorf-al sétálhatok együtt az Upper East Side utcáin, vagy esetleg fejvesztve rohanhatok egy telefonos zaklató elől a barátnőimmel?

02.: Kávéfüggőség
Mert szükség esetén lehet forró vagy akár jéghideg, mert finom, mert úgy ízesítem, ahogy szeretném. Mert jól esik blogolás közben kortyolgatni, mert a reggeli rituálém részévé vált, mert szeretek beülni egy kávézóba a barátnőmmel, és közben számunkra lényeges dolgokról beszélni. Mert felpörget, mikor úgy érzem, hogy nincs bennem erő, és mert életkedvet ad, mikor utálom a világot.
Szerintem ez bőven elég magyarázat, nem kell tovább boncolgatni az okát annak, hogy miért szeretek a kávé oltárán áldozni.

03.: Youtube-függőség
Nem bírok se zene, se youtuberek nélkül életben maradni. Szükségem van némi alapzajra, vagy valamire, ami éppen passzol az aktuális hangulatomhoz, szóval ilyenkor általában a zenéhez nyúlok.
Aztán ott vannak a videósok, akiknek a hangját már alapjában jó hallgatni, de a témáik általában mindig lekötnek, ami miatt képes vagyok akár órákat a videómegosztón tölteni, főleg akkor, ha esetleg új embert találok. Fogalmam sincs, hány feliratkozásom van, csak azt tudom, hogyha valamelyik kedvencem új videójáról kapok értesítést, mindig boldogabb leszek egy csöppet.

04.: Édesség függőség
Vagy nasifüggőség. Vagy rágcsafüggőség. Mindegy, a lényeg, hogy tudjak valami szemetet enni, miközben a sorozataimnak hódolok. Örülök neki, hogy senki se tartja számon, hogy mennyi oreo-t ettem mióta megjelent, mert valószínűleg horribilis szám lenne.

05.: Fürdőbomba függőség
Talán ez nem igaz minden lányra, sőt. Viszont muszáj személyes függőségként megemlítenem. Egyszerűen csak imádok forró fürdőket venni miközben olvasgatok, és érezni a bomba illatát, meg elmerülni a habokban. Igen, van, hogy egy órát terpeszkedek a fürdőkádban, de tekintettel arra, hogy néha mennyi hülyeséget magamra vállalok, szerintem ennyi pihenés bőven megengedett. Legalábbis ezzel hitegetem a néha feltörő lelkiismeretfurdalásomat.

Ahogy eljutottam a lista ezen pontjára, rájöttem, hogy túl sok függőségem van, és mire leírnám mindet, megint kifutnék a határidőből. Könyvfüggőség, vásárlásfüggőség, telefonfüggőség, volt fiúbanda függőségem is, de abból szerencsére kinőttem, és így tovább.
Ha úgy érzitek, hogy van valami tipikus tinilányfüggőség, aminek itt a helye, írjátok le nyugodtan, valószínűleg igaz lesz rám is.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images