051.: Így lettem rózsaszín

16:14

Egész életemben marhára féltem a változásoktól, pláne akkor, hogyha nem ideiglenes változtatásokról volt szó. A hajam pedig a legféltettebb kincsemmé vált miután többször is sikerült gallyra vágnom. És akkor most jön a találós kérdés; vajon meddig mérlegeltem, mire sikerült rávennem magam arra, hogy nekiessek a rózsaszín hajfestéknek?
Válasz: Nagyon sokáig, túl sokáig, addig, amíg nem néztem elegendő inspiráló pasztell rózsaszín hajról készült képet. Mindenesetre, ha esetleg ti is színes hajon gondolkodtok, csak még nem mertetek nekiesni a fejeteknek, akkor ez az a bejegyzés, amit kerestetek, mert pár pontban összeszedem, hogyan érhetitek el a kívánt eredményt.

1. lépés: Szőkítés
Az örök elkerülhetetlen, legalábbis ha az ember világos színekre vágyik. És ez az a dolog, amit senkinek sem javaslok otthoni szórakozásként annak ellenére, hogy lassan jobban bízok az aluljárókban lévő furcsa fazonokban, mint a környékemen élő fodrászokban. (Rendes fodrász kerestetik Budapesten, aki nem vágja le a hajam felét miután megkérem, hogy szabadítson meg a töredezett végektől).
Összességében: a szőkítőporral és egyéb csodálatos dolgok használatával való pepecselést bízd szakemberre, hacsak nem akarsz csibesárga lenni, vagy egyszerűen nem akarod, hogy a hajad fele leessen.

Amikre szükség lesz
Utánaolvastam pár színezőnek, és az elsődleges szempontom az volt, hogy ne kopjon ki az egész egy etlen mosás után. Így került végül hozzám a Schwarzkopf Live nagyonrózsaszín árnyalata (egyébként van belőle lila, kék, és azt hiszem, türkiz is).
Mivel nem akartam a fejemen viszontlátni a dobozon található élénk színt, ezért betáraztam a fürdőszobát balzsammal. Ezek mellet még szükség volt;
- egy nagyobb tálkára
- valamire, amivel összekeverhettem a balzsamot és a festéket
- egy csomó zsepire (rádobni azt, amivel kevertem, letörölni azt, amit összekentem)
- egy törölközőre, amit nem sajnáltam, hogy rózsaszín pacnis lett
- kesztyűkre
- türelemre, miután mindent befogott a színező, csak a hajamat nem

A folyamat
Hihetetlenül egyszerű, szóval szinte lehetetlen elrontani. Ne, ezt ne vegyétek kihívásnak.
A használati útmutatóban részletesen le van írva, hogy vizes hajra kell felvinni a megfelelő árnyalatra kikevert színezőt (a dobozban lévő balzsam nem lesz elég, ha pasztell árnyalatot szeretnétek), és a színtől függően megfelelő ideig rajtahagyni a hajon, majd egyszerűen kiöblíteni. És akkor most leírom, hogy mire készüljetek fel személyes tapasztalataim alapján, mert nekem sikerült rózsaszín mintássá tenni a mosógépet.
A bőrötöket még nem is kell annyira félteni, de ettől függetlenül tekerjétek be magatokat rendesen. Nem kell fodrászecset, sokkal könnyebb és gyorsabb kesztyűben felvinni, és eloszlatni, de arra figyeljetek, hogy mindenhova tegyetek (vajon kinek maradtak első próbálkozásra szőke tincsek a hajában). Akármire csöppen a festék, lehetőleg azonnal tüntessétek el, ha nem akartok álmatlan éjszakákon azon gondolkodni, hogyan lesz újra fehér a csap.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia Cynterella!
    Én is ugyan ebben a cipőben jártam, csak én stoptábla-vörösre váltottam. Ahogy nézem a képedet nagyon jól néz ki, hogy nem minden tincs ugyanolyan árnyalatú. Az lenne a kérdésem, hogy ezek után mennyire voltál elégedett vele? Mármint nem bántad meg miután végigcsináltad ezt az "egyszerű" procedúrát? Nekem először olyan nagy traumát okozott, hogy nem ugyanazt a lányt látom viszont a tükörben, kedvem támadt tőből levágni a hajam (amit féltő gonddal növesztettem 10 évig!!!).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Először nagyon imádtam, aztán visszanézve a hosszú, szőke hajas képeimet egy kicsit hiányzott az a szín, majd jött valami isteni sugallat, ami miatt fogtam magam és levágtam a hajam, na akkor azt egy kicsit megbántam, de tudtam, hogy szükségem volt már a váltásra. Szerintem nincs értelme az ilyen dolgok miatt rosszul érezni magunkat, ez "csak haj", visszanő. Nekem is a szemem fénye, de ha ki szeretnék próbálni valamit, akkor kipróbálom, és ha nem áll jól, akkor tudni fogom, hogy mivel ne próbálkozzak megint (frufru, például :'D).
      Azt pedig sose felejtsd el, hogy nem a külsőd határozza meg a személyiséged, hanem a személyiséged a külsődet. Lehetsz ugyanaz a lány stoptábla-vörös hajjal, aki addig is voltál. :)

      Törlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images