037.: Lush R&B hajkondicionáló

15:08

Körülbelül egy héttel ezelőtt benéztem a Lush-ba egy hajpakolásért, mivel az orrom hiába kezdte már megszokni a H'suan Wen Hua jellegzetes illatát (itt írtam róla), azért csak nem akartam beletörődni abba, hogy ezt árassza az egész fejem a következő hajmosásig. Mert igen, a Lush termékei már azért is megérik az árukat, mert az illatuk megmarad a hajon minimum három napon keresztül, ami azért nem olyan szerencsés, ha ez az említett illat nem tetszik az embernek.
Szóval, kinéztem magamnak a Roots nevű hajpakolást, meg is vettem, de még nem használtam eleget ahhoz, hogy véleményt tudjak róla formálni. Ezzel szemben volt szerencsém kipróbálni az R&B kondicionálót, amit az egyik aranyos eladólány ajánlott, miután részleteztem neki, hogy mennyire szeretem tönkretenni a loboncomat a folyamatos szőkítéssel.
Azt hiszem, azért kötődök ennyire a bolthoz, mert ha látják, hogy az ember habozni kezd egy terméket nézve, akkor készségesen adnak neki mintát, és nem a szemüket forgatják, hogy "Vedd már meg".
Szóval, ezt a kondicionálót ajánlották a Roots mellé, viszont az árát kicsit húzósnak éreztem ahhoz, hogy minden próba nélkül rávessem magam, ráadásul otthon utána se olvastam, nem igazán készültem fel arra, hogy ajánlani fognak még valamit.
Az összetevőinek itt utána tudtok nézni, és a leírásnak is.
És akkor most jöjjenek az én tapasztalataim vele kapcsolatban, mert őszintén megmondom, hogy amint hazaértem, nem bírtam ki, muszájnak éreztem, hogy rákenjem a hajvégeimre.
Az illata finom, bár nagy mennyiségben lehet, hogy émelyítőnek érezném, személy szerint egy citromos-vaníliás sütire emlékeztet. Nagy előnynek tartom, hogy száraz hajra is fel lehet vinni, mert nem kell kimosni, direkt arra tervezték, hogyha nap közben eszedbe jut, hogy hidratálni kéne a hajad, akkor használhasd.
Az állaga sűrűbb, mint számítottam rá, és az a helyzet, hogy nekem nagyon kevés elég ahhoz, hogy bekenjem vele a hajvégeimet (vékonyszálú hajam van). Kétszer használtam, és szinte még mindig ugyanannyi van belőle a kis tégelyben, mint amennyi akkor volt, mikor kézhez kaptam. Nem tudom, hogy azoknak, akik megveszik a normál kiszerelést, meddig tart ki, de szerintem én több, mint egy évig elszórakoznék a 100 grammossal is, nem hogy a 250-essel. Persze ez függ a hajunk tulajdonságaitól is, ha vastag szálú és göndör (eredetileg erre tervezték a terméket), akkor gondolom jóval több kell rá.
Használat után sajnos sokáig látszik, hogy valamivel bizony be lett kenve a hajam, sőt, másnap is tincsekbe áll a vége. Nekem ez sehogyan sem nyerte el a tetszésemet, mondjuk az igaz, hogy azóta egy töredezett hajvéget se találtam, de a két nap várakozási időt, hogy eltűnjön a hajamról soknak tartom.
Valószínűleg továbbra is használni fogom ezt az apró tégelyt azokon a napokon, mikor biztosan tudom, hogy nem kell majd sehová se mennem, de kevés esélyt látok arra, hogy beruházzak egy nagyobb kiszerelésbe.
Kicsit sajnálom, hogy nem lehet ilyen kis mennyiségben venni belőle mondjuk egy százasért, mert folyamatosan mintát kérni biztos, hogy nem lenne arcom, viszont a nagy kiszerelés tényleg csak kárba veszne nálam. Mindenesetre azoknak a lányoknak tudom ajánlani, akiknek vastagszálú, göndör hajuk van, hiszen az övékkel biztosan csodát fog tenni, és nem fog annyira látszódni használat után, mint az enyémen.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images