026.: Ajakápolási rutin || Lush, Baby lips, Carmex

17:43


Egészen kilencedikes koromig nem volt szükségem semmiféle ajakápolóra, csak viccből felkentem néha egy Labellot ha a kezembe akadt, hogy azért mégis legyen valami a számon. A rúzs és a szájfény kiszárították, ezért nem is használtam őket, a mai napig távol állnak a világomtól, és bár néha rám jön a sminkelhetnék, a természetesség híve maradok a hétköznapokon. 
A fordulópontot az jelentette, hogy kilencedikben egy hétre Angliába utaztam, méghozzá a tavaszi szünetben, ami nem is lett volna a gond, de ez abban az évben volt, mikor márciusban még esett a hó Magyarországon is. Angliában a szél össze-vissza fújt, jégdarabok estek az égből, és bár az angolok boldogan sétáltak el mellettem rövidnadrágban, én a fagyhalál közelében éreztem magam. Lényeg a lényeg, az időjárást a szám is megsínylette, olyan dolog történt vele, mint azelőtt soha; kicserepesedett, sebes lett, és vérzett. 

Így jöttem rá arra, hogy az ajkaim ápolása bizony fontos, ha meg akarom őrizni az épségüket és a puhaságukat. Akkor szereztem be életem első epres Carmex-ét egy Primarkban mindössze egy fontért, a csodakenőcs pedig két nap alatt rendbe is hozta a kisebesedett számat. Lássuk, hogy azóta mik azok a termékek, amiket bátran ajánlok mindenkinek.

01.: Lush - The Kiss ajakradír
Erről a termékről korábban már tettem említést, viszont azóta több tapasztalatot gyűjtöttem be vele, szóval nem hagyhatom ki. A Lush ajakradírjai természetes anyagokból állnak, és kristálycukor alapúak. A használata nagyon egyszerű; a tégelyből kiügyeskedsz egy minimális mennyiséget, eldörzsölöd az ajkaidon, majd lenyalod. Az egyetlen gondom vele az, hogy olyan finom, hogy legszívesebben ezzel ízesíteném a reggeli kávémat, ahhoz viszont túl drága lenne.
Használat után az elhalt hámsejtek eltávolodnak, így egészséges látványt kölcsönöz, én pedig azt javaslom, hogy utána használjatok ajakápolót.
Mivel ez egy Valentin napi különlegesség volt, 100 forinttal többe került, mint azok, amikhez egész évben hozzá lehet jutni (így volt 2500), viszont mivel hatalmas kiszerelés, szerintem több, mint egy évig fogom használni.

02.: Carmex

Az ajakápoló, aminek a kinézetéről mindenkinek a ragasztó jut eszébe. Fentebb írtam, hogy tulajdonképpen ennek köszönhetem azt, hogy nem kellett hetekig szenvednek a fájó számmal, hanem megszabadultam tőle. Az első ilyen márkájú ápolóm tubusos és epres volt, de ugyanolyan jól szolgált, mint a mostani tekerős, csak kevesebb ideig tartott. Elsőre talán kellemetlen lehet az erős mentol, amit felkenéskor érzünk, de inkább az a pár perc kellemetlenség, mint a napokig tartó fájdalom, na meg a borzasztó kinézet.
A használatát inkább télre javaslom, mikor az ajkak hajlamosabbak jobban kicserepesedni. Az ára egy ezres körül mozog, de én bevallom őszintén, a tekerősöm már körülbelül két éve megvan, és ugyanúgy használ.

03.: Maybelline Baby Lips
Nyáron szereztem be először neon pink színben, később pedig egy egyszerű átlátszóban, mert nem akartam mindenhova rózsaszín ajkakkal járni, viszont jól hidratált, szóval nem akartam a színe miatt lemondani róla. Igazából nem is színez annyira intenzíven, mint gondolnánk, viszont azért látszik annyira, hogy egy visszafogottabb napomon ne az electro kollekciósat használjam.
Összességében nagyon szeretem, nem marad fent az ajkakon annyi ideig, mint a carmex, nem ragad annyira, viszont nem is annyira hatásos. Nem gondolom azt, hogy ez a termék megmentette volna 2 nap alatt a számat, viszont egy gyors hidratálásra, karbantartásra, jobb időben tökéletes.
Az ára 800 és 900 között mozog, személy szerint szeretek akkor lecsapni rá, mikor épp valamilyen leértékelés folytán olcsóbb.

Korábban szerettem volna kipróbálni az EOS ajakápolókat is, de nem voltam benne biztos, hogy érdemes-e megvenni őket, szóval ha esetleg valakinek van vele tapasztalata, örömmel várom. Igazából minden ajakápolós tapasztalatra kíváncsi vagyok, szóval ne kíméljetek. Nektek mi vált be?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Szia! Nekem van EOS ajakbalzsamom, és egyszerűen oda vagyok érte! Az illata nagyon kellemes, az íze nagyon finom, a kinézete is szép (csomagolás). Egy hibája az, hogy nem olyan mint a Labellom, hogy egy kenés és sok rajta marad, igenis párszor át kell húzni az ajkakon, hogy érezd, hogy van valami rajta. De nálam még így is 10/10 ☺

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images